Praktyczna
agencja
SEO i SEM
Jesteśmy zespołem, którego zadaniem jest tworzenie środowiska sprzyjającego rozwojowi. Dzięki przejrzystości komunikacji, w której każdy głos jest słyszalny, i podejściu, które potrafi sprostać wszystkim wyzwaniom. Razem nie mamy nic przeciwko dokładaniu wszelkich starań, aby poszerzyć nasz zestaw umiejętności i poszerzyć nasze doświadczenie.
Customer
Development
od podszewki
Czasy liniowego opracowywania i wprowadzania produktów na rynek są dawno za nami. Dziś w wielu branżach konkurencja jest potężna, a produktów multum. Dlatego, aby zbudować dochodowy biznes już do procesu wymyślania i konstruowania produktu, warto zaprosić najważniejszego człowieka w biznesplanie – klienta. Oto esencja Customer Development. Jak wygląda budowa wielkiej firmy krok po kroku?

Większość ludzi ma w głowie bardzo prosty, kaskadowy model na budowanie firmy:
  • ktoś wpada na pomysł produktu lub usługi (Concept);
  • buduje swoje rozwiązanie (Development);
  • testuje, czy wszystko działa (Testing);
  • wreszcie wprowadza produkt lub usługę na rynek, rusza reklama i sprzedaż (Launch).
Ten, na pierwszy rzut oka, zdroworozsądkowy model ma dwie bardzo poważne wady:
  1. opieramy się w głównej mierze na niezweryfikowanych założeniach, że wiemy, jaki problem ma klient i jak go rozwiązać;
  2. skupiamy się na wykonaniu naszego planu krok po kroku, zamiast na bieżąco uczyć się i wprowadzać zmiany.
Takie podejście to prosta recepta na utopienie znacznych środków w rozwój czegoś, na co… nie będzie chętnych. Albo chętni się znajdą, tylko że bez ochoty do zapłacenia za oferowane rozwiązanie.