Znasz już 19 kanałów trakcyjnych, ale nie wiesz, który z nich przetestować najpierw lub jak dopasować kanał do swoich unikalnych umiejętności i atutów? Czujesz, że masz niesprawiedliwą przewagę, ale nie wiesz jak ją wykorzystać? Czytaj dalej, bo mamy dla Ciebie rozwiązanie.
Lata praktyki nauczyły nas, że wśród 19 kanałów trakcji jest pięć, przez które można najszybciej zacząć pozyskiwać leady. Te, od których warto zacząć własne testy to: SEO, SEM, Social & Display Ads, Existing Platforms oraz Sales. Ta piątka stanowi solidny fundament naszego frameworku Traction Highway.
Ale jest jeszcze jedna rzecz, która naprowadzi Cię na właściwy tor – nieuczciwa przewaga. Coś niekopiowalnego, czego nie ma Twoja konkurencja. Jeśli zastanawiasz się, co może być dla Ciebie taką przewagą, skorzystaj z frameworku MILES, opracowanego przez Asha Ali i Hasana Kubbę. Oprócz niego, przy określaniu swojej nieuczciwej przewagi, możesz skorzystać z naszej listy podpowiedzi. Dzięki nim łatwiej zidentyfikujesz, co może stać się Twoją przewagą oraz Twoim szóstym kanałem trakcyjnym.
Znajomość 19 kanałów trakcji to dobra rzecz, ale wiedza o tym, który z nich przetestować najpierw lub jak dopasować kanał do swoich unikalnych umiejętności i atutów – jest jeszcze lepsza. Wypróbuj więc nasze podpowiedzi, rozpoznaj swoją supermoc i... rozwijaj się!